Poštovani roditelji i učenici,
U ponedjeljak, 18. siječnja 2021. godine, započinje nastava u 2. polugodištu školske godine 2020./2021. Sukladno odluci župana Zagrebačke županije i odlukama Ministarstva znanosti i obrazovanja nastava se organizira na slijedeći način:
Učenici od 1. do 4. razreda nastavu pohađaju u školi prema redovitom rasporedu (raspored B - parni razredi ujutro).
Učenici od 5. do 8. razreda nastavu pohađaju virtualno, odnosno online, također prema B rasporedu (parni razredi ujutro).
Ravnatelj:
Eduard Kovačević
Poštovani roditelji i dragi učenici,
zbog pogoršane epidemiološke situacije, a na preporuku školske liječnice i epidemiologa te uz suglasnost Stožera civilne zaštite Općine Bistra, ravnatelj OŠ Bistra donosi odluku o prelasku na nastavu na daljinu od ponedjeljka, 23.11.2020. do 29.11.2020. Ukoliko ne bude promjena, nastava u školi će početi 30.11.2020. po redovnom rasporedu. U međuvremenu ćemo po uputama epidemiologa obaviti dezinfekciju unutarnjih prostora škole.
Ravnatelj:
Eduard Kovačević
OSIGURANJE UČENIKA ŠKOLSKA GODINA 2020./2021.
Na 49. sjednici Školskog odbora održanoj dana 06. listopada 2020. godine jednoglasno je odabrana ponuda Croatia osiguranja d.d. Godišnja premija iznosi 30,00 kuna po učeniku i pokriva sve nastavne i nenastavne dane. Osiguranje učenika je dobrovoljno, a sadržaj ponude osiguranja nalazi se u prilogu ove obavijesti.
Ravnatelj OŠ Bistra
Eduard Kovačević, v.r.
Obavijest roditeljima učenika s prebivalištem na području Općine Bistra
U Službenom glasniku Općine Bistra (5/2017). objavljena je Odluka o kriterijima za financiranje toplog obroka učenika u osnovnoj školi
http://bistra.hr/wp-content/uploads/2017/12/Službeni-glasnik-0517.pdf- stranica 3.-4.
Sukladno članku 2. Odluke o kriterijima za financiranje toplog obroku učenika u osnovnoj školi (Službeni glasnikOpćine Bistra 5/2017.) pravo na financiranje 100% troškova toplog obroka imaju učenici:
Molimo Vas da zahtjeve podnosite na tiskanici koja se nalazi u prilogu ove obavijesti. U tiskanici su navedeni i dokumenti koje morate priložiti za ostvarivanje prava na financiranje troškova toplog obroka za učenike s prebivalištem na području Općine Bistra.
NOVA SATNICA OŠ BISTRA (PRILAGOĐENA EPIDEMIOLOŠKOJ SITUACIJI)
POLJANICA
PRIJEPODNE
|
POSLIJEPODNE
|
GORNJA BISTRA
PRIJEPODNE
|
POSLIJEPODNE
|
JABLANOVAC
PRIJEPODNE
|
POSLIJEPODNE
|
U prilogu su upute za aktivaciju korisničkog računa Office 365 paketa, kojeg je Microsoft Teams dio. Svi učenici koji do sada nisu aktivirali svoj korisnički račun trebali bi ga aktivirati u što kraćem roku. To se posebno odnosi na učenike prvog do petog razreda koji do sada nisu koristili Office 365 alate.
Za prijavu učenici koriste svoje AAI@Edu račune, koje koriste i za pristup eDnevniku.
Poštovani roditelji učenika prvih razreda svih Škola!
Obavještavamo Vas da će se roditeljski sastanak za roditelje učenika prvih razreda održati u utorak, 1. rujna 2020. godine u velikoj dvorani Kulturnog centra Bistra s početkom u 18 sati.
Dnevni red:
1. Formiranje razrednih odjeljenja prvih razreda
2. Organizacija rada produženog boravka
Molimo Vas da zbog epidemiološke situacije uzrokovane virusom COVID-19, sastanku se odazove jedan roditelj (a iznimno oba roditelja) učenika. Molimo Vas da obavezno ponesete zaštitne maske.
Roditeljskom sastanku nazočit će i načelnik Općine Bistra - gospodin Krešimir Gulić.
S poštovanjem,
Ravnatelj:
Eduard Kovačević, v.r.
POŠTOVANI RODITELJI!
Sukladno Odluci o financiranju drugih obrazovnih materijala za učenike osnovnih škola sa prebivalištem na području Općine Bistra za školsku godinu 2020./2021. sredstvima iz proračuna Općine Bistra (KLASA:021-01/20-01/48,URBROJ:238/02-02-20-01 od 15.07.2020. godine) osigurana su sredstva za nabavu svih drugih obrazovnih materijala (objavljenih na ovoj web stranici), kao i sredstva za nabavu likovnih mapa (dodatni asortiman za likovnu kulturu) za sve učenike OŠ Bistra s prebivalištem na području Općine Bistra.
Roditelji učenika s prebivalištem na području Grada Zaprešića nabavljaju druge obrazovne materijale o vlastitom trošku.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje provodi niz ispitivanja za različite dionike obrazovnog sustava. Prvo je proveden upitnik za roditelje petih i sedmih razreda. Temeljem odgovora i brojnih komentara roditelja, izrađen je i Upitnik za roditelje SVIH učenika osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.
Upitnik je u potpunosti anoniman, te se odgovori ni na koji način neće moći povezati sa osobnim podtcima.
Poveznica je sljedeća:
https://www.surveymonkey.com/r/NCVVOroditelji
Poštovani roditelji,
Obavještavamo Vas da je Vlada Republike Hrvatske na 234. sjednici održanoj 4. lipnja 2020. donijela Odluku o financiranju drugih obrazovnih materijala za učenike osnovnih škola u Republici hrvatskoj za školsku godinu 2020./2021. sredstvima iz Državnog proračuna Republike Hrvatske koji su članovi kućanstva koje je korisnik zajamčene minimalne naknade sukladno propisu kojim se uređuje područje socijalne skrbi.
U privitku obavijesti se nalazi dopis MZO-a.
Sukladno članku 14. Zakona o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu (Narodne novine, broj 116/2018.), sredstva za nabavu udžbenika za obvezne i izborne nastavne predmete učenicima osnovnih škola osigurana su u Državnome proračunu. Obavijest Ministarstva znanosti i obrazovanja možete pročitati na sljedećoj poveznici:
https://mzo.gov.hr/vijesti/nabava-udzbenika-za-ucenike-osnovnih-skola-za-sk-god-2020-2021/3805
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
Pozivamo sve roditelje djece zrele za upis u OŠ da dođu na upise djece u 1.razred OŠ Bistra prema sljedećem rasporedu:
PŠ Gornja Bistra 9.7.2020. 8-12h
PŠ Jablanovec 9.7.2020. 8-12h
Matična škola 10.7.2020. 8 – 10h za djecu čije prezime počinje slovima A-M
10 – 12h za djecu čije prezime počinje slovima N-Z
Sva djeca koja po upisnom području pripadaju područnim školama upisuju se u područnim školama neovisno o zamolbama za premještaj u matičnu školu.
Molimo roditelje da na upise ponesu kemijsku olovku. Roditelji koji žele da djeca pohađaju program produženog boravka, zahtjevu za boravak kojeg će dobiti u školi prilažu sljedeće dokumente da bi ostvarili pravo prednosti pri upisu u program produženog boravka:
Potvrdu o prebivalištu djeteta (ukoliko je prebivalište na području Općine Bistra)
Potvrdu o prebivalištu oba roditelja (ukoliko je prebivalište roditelja na području Općine Bistra)
Potvrdu o zaposlenju oba roditelja
Roditelji za čiju djecu je preporučena odgoda upisa u OŠ bit će o tome telefonski obaviješteni i ne dovode djecu na upis.
Obavještavamo roditelje učenika osmih razreda da će se roditeljski sastanak zbog upisa u 1. razred srednje škole održati u utorak, 09.06.2020. s početkom u 18 sati u prostoru školske sportske dvorane.
Mole se roditelji da ulaze kroz prostvor spremišta dvorane (parkiralište kraj školskog igrališta).
Sa poštovanjem,
Ravnatelj OŠ Bistra:
Eduard Kovačević, v.r.
Dragi osmaši,
Učenici koji se žele u sljedećoj školskoj godini upsati u RAZREDNE ODJELE ZA SPORTAŠE moraju iskazati svoj interes na Upisi.hr do 8.6. U prilogu je hodogram.
Upute su u kratkom videu koji se nalazi na sljedećoj poveznici https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/13119
Upisno povjerenstvo OŠ Bistra
OBAVIJEST RODITELJIMA I UČITELJIMA
O PLANU RADA I RASPOREDU PROSTORA OŠ BISTRA OD PONEDJELJKA 25.05.2020.
Cijenjeni roditelji i učitelji,
Kao što ste već obavješteni putem medija, a škola je dobila i službene dopise MZO, te HZJZ iz kojih proizlazi da učenici od 1. do 4. razreda od ponedjeljka 25.05.2020. godine kreću sa redovitom nastavom uz pojačane mjere opreza. Stoga Vam predočavamo ovaj plan rada:
Nastavu počinjemo po A rasporedu: neparni razredi su ujutro (1. i 3.), a parni poslijepodne (2. i 4.).
Ujutro nastava počinje u 7:40 sati u Matičnoj školi u Poljanici, a područne škole rade po rasporedu kao što su i do sada počinjale: 8:10 sati Jablanovec, 8:00 sati Gornja Bistra.
U područnim školama učenici borave u svojim razredima i sjede razmaknuti na propisanim udaljenostima. Prvi i drugi razredi ulaze na glavni ulaz područnih škola, a treći i četvrti razredi ulaze na zadnje ulaze.
Raspored za Matičnu školu u Poljanici u jutarnjoj smjeni:
- 1.A razred dolazi na glavni ulaz u školu i koristi školski WC u prizemlju u starom dijelu škole.
- 1.D razred dolazi na ulaz kroz dvoranu i koristi WC na katu u starom dijelu škole.
- 3.A razred koristi protupožarni ulaz na prednjem dijelu desno i koristi WC u prizemlju novog dijela škole. Radi u učionici likovne kulture.
- 3.D razred koristi ulaz iza škole kod učionice likovnog. Radi u učionici fizike i koristi WC-e na katu u novom dijelu škole.
Raspored za Matičnu školu u Poljanici u popodnevnoj smjeni:
- 2. A razred koristi protupožarni ulaz desno i koristi WC-e u prizemlju u starom dijelu škole.
- 2. D razred koristi ulaz kod likovne kulture, radi u likovnoj kulturi i koristi WC-e u prizemlju novog dijela škole.
- 4. A razred koristi ulaz kod dvorane. Radi u fizici i koristi WC-e na katu novog dijela škole.
- 4. D razred koristi glavni ulaz, radi u svojoj učionici i koristi WC-e na katu u starom dijelu škole.
Školska kuhinja:
Učenici jedu nakon drugog i trećeg sata, na odmorima po 15 minuta.
Boravak ulazi i izlazi na glavni ulaz. Koristi WC-e kod blagovaone.
Roditelji i djeca za preglede i upise u 1. razred dolaze na ulaz u novom dijelu škole kod učionice matematike u prizemlju, a koristi se prostor matematike i male zbornice u prizemlju škole.
Molimo sve roditelje da provjere kod kuće temperaturu kod učenika i da nam djecu koji imaju povišenu temperaturu ne šalju u školu kao i djecu koja imaju, temeljem uputa HZJZ i uputa MZO prema roditeljima, neke druge zdravstvene poteškoće ili su u doticajima sa članovima obitelji koji su u karanteni ili boluju od zaraznih bolesti.
Također obavještavam roditelje da ćemo prvih dana nastave izvesti vježbe izlaska iz škole u slučaju potresa da ne bude panike ako se čuje zvuk sirena.
Do daljnjeg molimo roditelje da ne ulaze u prostore škola već da kontakte sa radnicima škole održavaju elektronskim putem ili putem telefona.
Srdačan pozdrav!
Ravnatelj OŠ Bistra:
Eduard Kovačević
Poštovani roditelji učenika,
u privitku Vam prilažemo informacije vezane za nabavu drugih obrazovnih materijala koji su besplatni za učenike osnovnih škola s prebivalištem u Gradu Zagrebu, za školsku godinu 2020./2021.
Napominjemo da roditelji učenika s prebivalištem u Gradu Zagrebu skeniranu dokumentaciju potrebnu za ostvarivanje prava na besplatne druge obrazovne materijale (navedenu u dopisu) trebaju slati isključivo na
e-mail: nabava.osnovne-skole@zagreb.hr .
S poštovanjem,
ravnatelj OŠ Bistra:
Eduard Kovačević
Poštovani roditelji,
Sukladno obavijesti Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, sport i tehničku kulturu Zagrebačke županije, obavještavamo roditelje djece dorasle za upis u 1.razred osnovne škole da je djecu potrebno prijaviti za liječnički pregled kod dr. Monike Hirtz, školske liječnice. Prijaviti se možete od 18.5.2020. pozivom na broj 01/ 3310530.
OŠ BISTRA
Radno vrijeme dr. med. Monike Hirtz, kao i ostale upute vezane uz utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta (pregleda djeteta), obavezno pročitajte u privitku ove objave.
AŽURIRANA OBAVIJEST- 14.05.2020.
Poštovani roditelji,
Sukladno uputama Ministarstva znanosti i obrazovanja, procjena djece dorasle za upis u 1.razred osnovne škole se obustavlja do daljnjeg. Naručivanje za liječničke preglede i dalje je moguće na 01/3310530.
Molimo Vas za razumijevanje
S poštovanjem,
Stručno povjerenstvo škole
Obavještavaju se roditelji da od 18.05. počinje utvrđivanje psihofizičkog stanja djece dorasle za upis u prvi razred osnovne škole. Roditelji čija djeca još nemaju termin procjene zrelosti isti mogu dobiti pozivom na 098/1343896.
Na procjenu dolaze isključivo zdrava djeca u pratnji jednog roditelja te sa sobom donose rodni list djeteta na uvid.
Za liječnički pregled djecu možete naručiti pozivom na broj školske liječnice 01/3310530.
Stručno povjerenstvo OŠ Bistra
Stručno povjerenstvo škole
Sukladno Odluci Stožera civilne zaštite RH (od 23.03.2020.)-točka I. u OŠ Bistra od utorka 24.ožujka 2020. godine, pa nadalje neće biti dežurstava učitelja, niti drugih zaposlenika Škole.
Molimo Vas da se u slučaju potrebe obratite na mail OŠ Bistra: tajnistvo@os-bistra.skole.hr ili na broj mobitela ravnatelja OŠ Bistra:
099/ 530 5439.
Hvala Vam na razumijevanju,
Ravnatelj OŠ Bistra:
Eduard Kovačević, v.r.
Obzirom na novonastalu situaciju u Hrvatskoj vezanu uz koronavirus, obavještavamo Vas da se otkazuju:
-roditeljski sastanak za 3. razrede (koji je trebao biti održan 17.03.2020.)
- roditeljski sastanak za 1. razrede (17.03.2020.)
-otkazuju se terenska nastava Promet u gradu za učenike drugih razreda
-otkazuje se terenska nastava Grad Zagreb za učenike trećih razreda
- otkazuje se terenska nastava ZOO-Zagreb za učenike prvih razreda
Sa poštovanjem,
Razrednice učenika prvih, drugih i trećih razreda
Poštovani,
s obzirom da se zbog situacije s koronavirusom od ponedjeljka 16. ožujka 2020. godine prekida nastava u svim školama u Hrvatskoj, u OŠ Bistra, u područnim školama u Jablanovcu i Gornjoj Bistri neće biti organizirane školske prehrane učenika. Molimo roditelje i djecu, koja će ipak doći u školu i koja će biti zbrinuta, da ponesu sa sobom hranu i piće. Zbog zaštite zdravlja djece, ali i svih ostalih, molimo roditelje da ne dovode djecu u školu, ako ih mogu zbrinuti na neki drugi adekvatni način.
Molimo Vas da pratite naše službene stranice škole, ali i vijesti koje objavljuje MZOS i Krizni stožer.
Zahvaljujemo Vam na razumijevanju!
Ravnatelj OŠ Bistra:
Eduard Kovačević, v.r.
Povjerenstvo za provedbu jednodnevnog izleta Karlovac-Ozalj i terenske nastave-Grad Zagreb za učenike 3. razreda donijelo je sljedeću odluku:
"Za organizaciju jednodnevnog izleta i organizaciju terenske nastave, izabrane su ponude slijedećih agencija:Kontakt Tours d.o.o., Obord d.o.o. i Punim jedrima d.o.o., koje će svoje ponude predstaviti na roditeljskom sastanku 3.a,b,c i d razreda."
Roditeljski sastanak trećih razreda održat će se 17.03.2020. (utorak) u 17:30 sati.
Pozivaju se gore navedene agencije da se odazovu pozivu za predstavljanje programa jednodnevnog izleta/terenske nastave.
Povjerenstvo za jednodnevne izlete/terensku nastavu 3. razreda
Povjerenstvo za organizaciju jednodnevnih izleta 7. razreda, na sjednici održanoj 02.03.2020. donijelo je odluku:
"Za organizaciju jednodnevnog izleta Zadar-Nin izabrane su ponude ovih agencija: Obord d.o.o., Punim jedrima d.o.o., Kontakt Tours d.o.o., koje će predstaviti svoje ponude na roditeljskim sastancima 7.a,b, c razreda:"
Roditeljski sastanak 7.a,b i c razreda održat će se 12.03.2020. (četvrtak) s početkom u 17:30 sati.
Pozivaju se gore navedene agencije da se odazovu pozivu za predstavljanje programa jednodnevnog izleta Zadar-Nin.
Povjerenstvo za organizaciju jednodnevnih izleta 7. razreda
Poštovani roditelji učenika 4., 6. i 8. razreda!
Hrvatski zavod za javno zdravstvo uputio nam se sa zamolbom za ispunjavanjem upitnika namijenjenim roditeljima navedenih razreda. Molimo Vas da ukoliko osjećate potrebu popunite upitnike za projekt "Shema školskog voća" i projekt "Shema školskog mlijeka", u kojima OŠ Bistra sudjeluje već više godina, a učenici naše Škole temeljem tih projekata jednom tjedno dobivaju besplatno voće i besplatno mlijeko (niži razredi).
Zahvaljujemo Vam na utrošenom vremenu.
Ravnatelj OŠ Bistra:
Eduard Kovačević, v.r.
OBAVIJEST
Obavještavam sve roditelje – nositelje plaćanja školske kuhinje da u potpunosti podmire račun prehrane za 11. mjesec, a da će svi dani provedeni u štrajku biti umanjeni na računu prehrane za 12. mjesec. Ovo Vas molimo radi novonastale situacije gdje je dio roditelja već napravio uplate za 11. mjesec i obračunavanje razlika za svakog pojedinog učenika u prehrani izazvalo bi puno nepotrebnog posla.
Također Vas obavještavam da će 6.12. (Nikolinje-planirano kao nenastavni dan) zbog odrade zaostataka biti realizirano kao nastavni radni dan prema rasporedu koji će biti uručen učenicima.
Podjela darova za Nikolinje bit će održana u Župnoj crkvi nakon mise u 18 sati i svoj će djeci biti omogućeno da tko želi u pratnji roditelja ode na podjelu darova.
v.d. ravnatelja OŠ Bistra
Eduard Kovačević, v.r.
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
Poštovani roditelji, dragi učenici,
sindikat Preporod najavio je štrajk u petak 29. studenog 2019. godine u cijeloj državi. Štrajk će se provesti i u našoj školi.
Taj dan neće biti organizirana nastava. Učenici koji ipak dođu u školu bit će adekvatno zbrinuti.
Upućujemo Vas da pratite medije i naše web stranice gdje će biti objavljene sve eventualne daljnje informacije.
Kontakt osoba: Eduard Kovačević, v.d. ravnatelja
E-mail: tajnistvo@os-bistra.skole.hr
Mob.: 099/530-6439
v.d. ravnatelja OŠ Bistra
Eduard Kovačević
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
Poštovani roditelji, dragi učenici
Sindikalni povjerenik Sindikata Preporod-Podružnica OŠ Bistra najavio mi je štrajk za utorak, 19. studenog 2019. godine.
Navedenog dana, nastave neće biti u matičnoj školi OŠ Bistra, PŠ Gornja Bistra i PŠ Jablanovec.
UČENICI 1. RAZREDA DOLAZE U ŠKOLU TEMELJEM RASPOREDA DOGOVORENOG SA UČITELJICAMA TE NAKON TOGA ODLAZE NA KAZALIŠTNU PREDSTAVU.
Učenici 2.-8. razreda koji dođu u Školu bit će adekvatno zbrinuti.
Hvala na razumijevanju.
Kontakt osoba: Eduard Kovačević, v.d. ravnatelja
E-mail:tajnistvo@os-bistra.skole.hr
Mob.:099/530-5439
V.d. ravnatelja OŠ Bistra:
Eduard Kovačević
Obavještavamo Vas da je Povjerenstvo za provedbu javnog poziva 1/2019. i izbora najpovoljnijih ponuda ustanovilo da su za višednevnu izvanučioničku nastavu pristigle ponude sljedećih agencija:
1. Zagrebački holding, Zagreb, Ulica grada Vukovara 41
2. Obord d.o.o., Zagreb, Trumbićeva 6
Pozivaju se predstavnici navedenih agencija da se predstave na roditeljskom sastanku četvrtih razredu koji će se održati u srijedu, 20. studenog 2019. godine sa početkom u 17 sati u učionici fizike-kemije na adresi OŠ Bistra, Poljanica Bistranska, Bistranska 30
Povjererenstvo za odabir prema
JAVNOM POZIVU 1/2019.
Poštovani roditelji, dragi učenici !
Sindikalni povjerenik Sindikata Preporod-Podružnica OŠ Bistra najavio mi je štrajk za srijedu, 13. studenog 2019. godine.
Navedenog dana, nastave neće biti u matičnoj školi OŠ Bistra, PŠ Gornja Bistra i PŠ Jablanovec.
Učenici koji dođu u školu bit će adekvatno zbrinuti. Hvala na razumijevanju.
Kontakt osoba: Eduard Kovačević, v.d. ravnatelja
E-mail: tajnistvo@os-bistra.skole.hr
Mob.:099/530-5439
V.d. ravnatelja OŠ Bistra:
Eduard Kovačević
NOVI PRAVILNIK O OCJENJIVANJU
Polazna pretpostavka za izradu novog pravilnika bila je da su upravo učitelji i nastavnici koji rade u neposrednoj nastavi stručno najosposobljeniji za planiranje, donošenje kriterija i izbor metoda te provedbu i nadzor ocjenjivanja učenika.
Novi pravilnik prati strateška načela odgoja i obrazovanja postavljena nedavno donesenim Nacionalnim okvirnim kurikulumom. Njime se tako predviđa da učitelji i nastavnici međusobno usklađuju načine, postupke i elemente praćenja i ocjenjivanja učeničkih postignuća za pojedine predmete i nastavne sadržaje na svim razinama, počevši od školskih aktiva, preko županijskih aktiva, pa sve do nacionalne razine. Takvo usklađivanje omogućit će jasnu usporedivost ocjena učenika na svim tim razinama, što će primjerice izravno pridonijeti i smanjenju inflacije odlikaša u osnovnim školama. Pri tome je propisano da svi kriteriji i elementi ocjenjivanja moraju biti javno objavljeni učenicima početkom školske godine, kako bi oni mogli znati što se točno od njih očekuje u pogledu usvojenog znanja iz pojedinih predmeta ili nastavnih sadržaja.
Novim pravilnikom jasnije se uređuju prava i obveze roditelja. Razrednici tako više nisu dužni posebno pismeno obavještavati roditelje koji ne dolaze na roditeljske sastanke ili informirati o mogućem lošem uspjehu njihove djece. Također, ukida se mogućnost zahtjeva roditelja za preispitivanjem zaključne ocjene iz pojedinoga nastavnog predmeta, kao i skupnog prigovora roditelja učenika nekog razreda na sustav ocjenjivanja pojedinog nastavnika. S druge strane, kako bi se roditeljima dala mogućnost izravnog utjecaja na poboljšanje sustava ocjenjivanja u školi ili uklanjanje mogućih nedostataka, dana im je mogućnost upućivanja pismenih i usmenih predstavki ravnatelju ili vijeću roditelja škole. Uz to, roditeljima se uz pomoć razrednika nudi i mogućnost dogovaranja izravnog razgovora s pojedinačnim predmetnim nastavnicima.
Novi pravilnik donosi i novost u vezi s ocjenom iz vladanja te o njoj sada zajednički odlučuju razrednik i razredno vijeće. Time se uklanja mogućnost da pojedini nastavnik neopravdano nagrađuje ili kažnjava bilo kojeg učenika.
Što se tiče pismenih ispita, novost je da o ponavljanju pismenog ispita sada samostalno odlučuje nastavnik, te se ukida odredba prema kojoj se ispit automatski ponavlja ako više od 50% učenika dobije nedovoljnu ocjenu. Ispitivanje učenika ograničeno je na jedan pismeni ispit u danu, odnosno najviše četiri u istom tjednu, a kako bi se učenici na vrijeme mogli pripremiti za svaki od ispita, nastavničko vijeće škole je na početku godine dužno donijeti okvirni vremenik pismenih provjera.
Novi pravilnik uređuje i posebna pravila za ocjenjivanje učenika s teškoćama.
Obavještavam sve učenike i roditelje da će u petak, 11. listopada 2019. godine Škola raditi po redovitom rasporedu. Po najavi Sindikata obavijest o cirkularnom štrajku škola po Županijama, bit će dostupna 24 sata prije organiziranja štrajka. Kada dobijemo informaciju o održavanju cirkularnog štrajka obavijestit ćemo vas putem web stranice Škole.
V.d ravnatelja OŠ Bistra:
Eduard Kovačević, v.r.
Poštovani roditelji,
Obavještavamo vas da su se skoro svi učitelji / ce OŠ Bistra pridružili štrajku koji je na vrijeme najavljen. V.d. ravnatelja škole, sukladno tome, nije u mogućnosti organizirati nastavu. Učenici koji su došli u školu ili će doći u popodnevnu smjenu bit će zbrinuti u prostoru škole. O daljnjem tijeku štrajka i organizaciji nastave obavijestit ćemo vas tijekom dana putem mrežne stranice.
Kontakt osoba: Eduard Kovačević v.d. ravnatelja
e-mail: tajnistvo@os-bistra.skole.hr
Mob. : 099 530 54 39
v.d. ravnatelja
Eduard Kovačević
Pozivaju se kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja za Pomoćnike u nastavi - šk. god. 2019/2020 da dodu u utorak 03.09. u 08:00 u prostore Uprave škole na razgovor.
Kandidati koji zadovoljavaju formalne uvjete natječaja su:
PETRA PLEČKO |
ILIJA POSAVEC |
IVANA DURLEN |
BARBARA ŠIMEK |
SNJEŽANA BOROVIČKA |
FRANSOAZ KLANAC |
IVANA BLAŽEVIĆ ŠARLIJA |
IVANA CAR |
SUZANA ZAJEC |
DANKO KOVAČINA |
NATAŠA CAJHEN STUDAK |
GRADIMIR BOROVAC |
VIŠNJA KOVAČ |
PETRA UROŠEVIĆ IVANUŠ |
IRENA ERŠEK
S poštovanjem, v.d. ravnatelja: Eduard Kovačević |
Rapored prijema učenika prvog nastavnog dana 09. rujna 2019. godine te raspored smjena po kojima će se odvijati nastava:
Matična škola Poljanica Bistranska:
1.nastavni dan
1.razred - prijem učenika i roditelja u prostoru blagavaonice škole u 09:30 sati
3. i 7. razredi - prijem učenika u učionicama u 07:40 sati
5. razred - prijem učenika u prostoru blagavaone u 07:40 sati
2., 4., 6. i 8., razred - prijem učenika u učionicama u 10:15 sati
Područna škola Gornja Bistra
1. i 3. razred - prijem učenika u 08:00 sati
2. i 4. razred - prijem učenika u 09:00 sati
Područna škola Jablanovec
2. i 4. razred - prijem učenika u 08:00 sati
3. razred - prijem učenika u 10:00 sati
1. razred - prijem učenika u 11:00 sati
Obaviještavamo učenike da prvi dan donesu sa sobom školske torbe kako bi mogli podići knjige i radne bilježnice koje su za sad stigle.
Sredstva za nabavu obveznih i izbornih udžbenika osigurana su u državnom proračunu, dok je sredstva za nabavu drugih obrazovnih materijala (obvezni i izborni program) osigurala Zagrebačka županija i jedinice lokalne samouprave.
Slijedom navedenog, roditelji učenika nabavljaju geografski atlas ( vidi popis drugih obrazovnih materijala 5. razred, ), likovne mape ( učenici od 5 do 8 razreda nabavljaju likovane mape izdavača Školska knjiga, a za niže razrede ( od 1 do 4 razreda ) obavijest o likovnim mapama dobiti će od učiteljica razredne nastave početkom školske godine.
A drugi obrazovni materijali koji će se koristiti u nastavi uz pisanu suglasnost roditelja na prvom roditeljskom sastanku u rujnu 2019 nije ih potrebno samostalno kupovati prije početka nastave.
Molimo roditelje da obrate pažnju na Naputak o načinu uporabe, vraćanja i obnavljanja udžbenika i drugih obrazovnih materijala financiranih sredstvima iz Državnoga proračuna koji se nalazi u privitku ovog dokumenta, a posebno na članak 1. stavka 6. i 7., članak 2. stavka 7. te članak 3.
REPUBLIKA HRVATSKA
ZAGREBAČKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA BISTRA
KLASA:602-02/19-01/166
URBROJ:238-30-01-19-01
Poljanica Bistranska, 15. srpnja 2019. godine
Temeljem članka 16. Zakona o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu (NN 116/2018) v.d. ravnatelja donosi:
O D L U K U
o odabiru drugih obrazovnih materijala za školsku godinu 2019./2020.
Članak 1.
Odluku o odabiru drugih obrazovnih materijala u razrednoj nstavi u školskoj godini 2019./2020. donio je aktiv učitelja/ica razredne nastave.
Popis odabranih drugih obrazovnih materijala nalazi se u privitku ove Odluke.
Članak 2.
Odluku o odabiru drugih obrazovnih materijala u predmetnoj nastavi donio je aktiv učitelja/ica predmetne nastave.
Popis odabranih drugih obrazovnih materijala nalazi se u privitku ove Odluke.
Članak 3.
Odluka stupa na snagu danom donošenja.
v.d. ravnatelja:
Eduard Kovačević, v.r.
REPUBLIKA HRVATSKA
ZAGREBAČKA ŽUPANIJA
OSNOVNA ŠKOLA BISTRA
KLASA:602-07/19-01/03
URBROJ:238-30-01-19-01
Poljanica Bistranska, 02.07.2019.
Na temelju članka 57. Statuta Osnovne škole Bistra i članka 10. Zakona o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu (NN116/2018), v.d. ravnatelja OŠ Bistra donosi
O D L U K U
O odabiru udžbenika za učenike I.; V. i VII. razreda
Za školsku godinu 2019./2020.
Članak 1.
Odabir udžbenika za učenike nižih razreda (I.-IV.) izvršen je na aktivu razredne nastave, sukladno stavku 4. članka 10. Zakona.
Članak 2.
Odabir udžbenika za učenike viših razreda (V.-VIII.) izvršen je na stručnim aktivima predmeta, sukladno stavku 3. članka 10. Zakona.
Članak 3.
Sastavni dio ove Odluke je popis odabranih udžbenika, koji će biti objavljen i na mrežnim stranicima škole.
v.d. ravnatelja:
Eduard Kovačević, v.r.
OŠ Bistra
Poljanica Bistranska
Upisi u 1. razred srednje škole 2019./2020.
Ljetni upisni rok
OBAVIJEST UČENICAMA – CIMA
Potpisivanje prijavnica održat će se 11. srpnja 2019. Podsjećamo učenice – ke da su dužni doći u pratnji roditelja ili skrbnika. Učenice – ci koji nemaju potpisanu i u sustavu zaprimljenu prijavnicu, ne mogu biti rangirani u pojedine obrazovne programe a time niti ostvariti pravo upisa u 1. razred srednje škole.
Vrijeme potpisivanja prijavnica:
- prije podne od 9,00 do 11,00 sati
- poslije podne od 17,00 do 19,00 sati
U Poljanici Bistranskoj, 9. srpnja 2019.
Predsjednik upisnog povjerenstva
Eduard Kovačević v.d. ravnatelja
Glumica Ines
Učenica 7.c razreda, Ines Martinčić, članica je dramskog studija kazališta Trešnja. Pod pedagoškim vodstvom Ive Srnec grupa mladih zaljubljenika u glumu i ples pripremila je predstavu „Rekreacija Grimmovih bajki“- svijet bajki na neobičan, moderan i nadasve kreativan način. Na završnoj predstavi 6.lipnja gledatelji su mogli uživati u onome što je grupa marljivo uvježbavala tijekom godine.
Tijekom rada na predstavi, mladi glumci veliku pozornost posvećuju zajedništvu, međusobnom poštovanju, stvaranju, učenju i igri, a u isto vrijeme razvijaju svoju individualnost i talent.
Lijep način provođenja slobodnog vremena!
Marijana Vidaković, razrednica 7.c
Posjet knjižnici Goethe Instituta u Zagrebu
U utorak 16.04.2019. učenici sedmih i osmih razreda posjetili su knjižnicu Goethe Instituta u Vukovarskoj ulici 64, u Zagrebu.
Pod stručnim vodstvom g-na Darka Crndataca odradili su radionicu na temu Essen und Trinken.
Učenici su radili u grupama, na tabletima i raznim aplikacijama za snimanje, izradu razglednica te istraživali na Internetu kao i u knjigama iz knjižnice. Neki od zadataka bili su: pronaći 3 tipična jela i pića za neke njemačke pokrajine, napraviti razglednicu i predstaviti svoje zamišljeno putovanje u neki njemački grad uz preporuku znamenitosti i restorana u istom, izabrati recept iz njemačke kuharice te ga opisati i predstaviti.
Malo smo se i prošetali okolicom same knjižnice te vidjeli ostatke berlinskog zida ali i slavne Bandićeve fontane i spomenik prvom hrvatskom predsjedniku Franji Tuđmanu.
Daniela Vdović Kamenčić
Po zamisli i u organizaciji naše prof. prirode i biologije Marlene Filipas održana je u utorak 30. travnja 2019. terenska nastava šestih razreda. Posjetili smo špilju Veternicu na Medvednici i planinarski dom na Glavici. Upoznali smo se sa špiljom te njenom pradavnom prošlošću. Prošetali smo se u dubinu špilje i to je za sve nas bio zanimljiv i uzbudljiv doživljaj. Saznali smo da je na početku špilje živio naš pradavni “rođak” neandertalac, ali i špiljski medvjed. U dubini Veternice smo vidjeli tzv. vrtložne lonce, mjesta i dvorane koje je u pradavna vremena formirala voda, fosile školjkica, a najzanimljiviji nam je bio ostatak donje čeljusti špiljskog medvjeda. Saznali smo da u špilji prezimljava čak 12 vrsta šišmiša od kojih su velika većina već izašli, no vidjeli smo nekolicinu koja još uvijek spava zimski san.
Nakon toga popeli smo se, zabavili i ručali u planinarskom domu na Glavici. Tamo smo uživali i u predivnom pogledu na Zagreb te prepoznavali njegove poznate i velike građevine npr. Katedralu ili sportsku dvoranu “Arena”, neboder u Španskom, toplanu kod Doma sportova i dr. Prepoznali smo i velika jezera oko Save npr. jezero kod Rakitja.
Domagoj Sironić
Fotografije uskoro.
S njemačkim u Mađarskoj
U sklopu projekta „Model Zaprešić“ i ovog je proljeća šestoro naših učenika sudjelovalo u šestodnevnoj razmjeni s OŠ Rosza u mađarskom gradu Veszpremu.
Komunicirati na njemačkom jeziku s vršnjacima iz Mađarske te uživati u prirodnim i kulturnim ljepotama Mađarske ove godine imali su priliku Lana Tomić, Lorena Špoljar, Paola Piculek, Maks Kovačić, Ivano Krstanović i Vito Karlović, uz vodstvo učiteljice njemačkog jezika, Marijane Vidaković.
Bilo je to jedno doista divno i zabavno druženje, zabavna škola stranih jezika, povijesti i geografije te početak jednog lijepog prijateljstva.
Ovim putem moram pohvaliti sve učenike i nadam se da će i njima, kao i njihovim mađarskim prijateljima, ovo biti dodatna motivacija za učenje stranih jezika, prvenstveno njemačkog.
Marijana Vidaković, prof. njem. jez.
Završena su županijska natjecanja. Naši učenici su i ove godine ostvarili vrijedne rezultate:
Engleski jezik: Juraj Pauker 8.c. 6. mjesto
Sara Kostelac 8.b. 8. mjesto mentor: Christina Prtenjača
Njemački jezik: Katarina Parić 8.b. 12. mjesto mentor: Daniela V. Kamenčić
Biologija: Sara Kostelac 8.b. 6. mjesto
Marijeta Fremec 7.b. 7. mjesto mentor: Marlena Filipas
Kemija: Martin Martinčić 8..a 7. mjesto mentor: Maja Pilat
Tehnički: Jakov Bogdan 5.d. 7. mjesto
Lucija Car 6.b. 7. mjesto
Mihael Car 8.d. 4. mjesto mentor: Katica Pejakić
Matematika: Marta Čeko, 4.d. 5. mjesto mentor: Maja Đ. Tišljarec
Matematika: Jakov Bogdan, 5.d. mentor: Božica Šaban
Lidrano: Lea Marija Lukić 7.a. mentor: Šimun Čagalj
Geografija: Sara Kostelac 8.b. 8. mjesto mentor: Valentina Katalinić
Jakov Đermek 6.b. 10. mjesto mentor: Đurđa Šobot
Lana Tomić 6.a. 12. mjesto
Jakov Bogdan 5.c. 11. mjesto mentor: Đurđa Šobot
Lana Faber 5.c. 13. mjesto mentor: Augustin Knežić
Petra Glavač 5.a. 14. mjesto mentor: Augustin Knežić
Vjeronauk: Mislav Šimunić 6.a.
Dorotea Džoja 6.a.
Lana Tomić 6.a.
Jakov Bogdan 5.d.
Klara Piculek 6.a. 14. mjesto ekipno; mentor: Goga Franjo
Čestitke svim učenicima i mentorima!
Naši nogometaši - prvaci županije:
Borna Brezec
Filip Dubravec
Fran Lučak
Luka Lukanić
Bruno Žagmešter
Luka Jurak
Mihael Bužić
Luka Brčić
Ivan Radić
Ovim 1. mjestom u zagrebačkoj županiji dječaci 7-mih i 8 -mih razreda ostvarili su plasman na državno natjecanje u FUTSALU u Poreču od 28. do 30.04.2019.
Down Syndrome International je službeno odredio 21.ožujak kao Svjetski dan osoba s Down sindromom. Down sindrom je genetski poremećaj koji je uzrokovan prisutnošću jednog kromosoma viška. Datum 21.ožujka simbolizira 3 reprodukcije 21. kromosoma. Prvi put je obilježen 2006.godine u Singapuru, a Ujedinjeni narodi su 10.studenog 2011. prihvatili predloženu rezoluciju. Svake godine se ljudi diljem svijeta pridružuju obilježavanju tog dana kroz razne događaje i aktivnosti.
Njima su se ove godine pridružili i učenici 1.d. Gledali smo filmić i razgovarali o problemima i prihvaćanju tih ljudi. Iznosili vlastite primjere i mišljenja.
Simbol Dana sindroma Down su šarene čarape jer ih osobe s Down sindromom ne mogu upariti. Crtali smo šarene čarape. Danas smo svi i obukli šarene čarape kako bi pokazali podršku osobama s Down sindromom u borbi za što kvalitetniji život, prihvaćanje i integraciju u društvo. Sve smo zaokružili pjesmom 'Ne rugaj se !' , kojom smo se sjetili i Dana ružičastih majica ( koji smo isto obilježili ), gdje se vide i spominju i djeca s Down sindromom.
učiteljica Natalija Milković
Zadnju srijedu u veljači i učenici 4. c priključili su se mnogima diljem svijeta i obilježili Dan ružičastih majica, dan posvećen prevenciji vršnjačkog nasilja. Svi smo obukli ružičaste majice, a onda smo kroz razne aktivnosti radili na sebi, promišljali o svojim postupcima, te kako oni utječu na druge.
Učenici su na satu vjeronauka crtali predmete iz svakodnevnog života i na njih pisali lijepe misli i poruke.
Na satu hrvatskog jezika vježbali smo „jezik zmija“ i „jezik žirafa“. Učenicima su bile ponuđene problematične situacije koje su oni dramatizirali i kroz igru uloga tražili najbolje rješenje.
Učenici su odglumili situaciju s izvučene kartice na „jeziku zmija“ ( svadljivo, bez mogućnosti pozitivne komunikacije) i na „jeziku žirafa“ ( empatično, pozitivna komunikacija). Potom su prikazali situacije koje se njima događaju i kako bi ih bilo najbolje riješiti.
Razgovarali smo i osvješćivali vlastite vrline , ali i mane. Učenici su izrezivali otisak svoje šake, te na svaki prst napisali po jednu vrlinu, a u dnu šake neku manu.
Dan smo uljepšali i pjesmom. Slušali smo Mijinu pjesmu „Život nije siv“, na koju smo osmislili koreografiju, te svi zajedno zaplesali.
učiteljica Sandra Brezec
Dabar – međunarodno natjecanje iz informatike
Dabar zadaci su primjereni problemski i logički zadaci kojima se potiče razvoj računalnog razmišljanja, stvaranje strategija za analiziranje i rješavanje problema te programiranje čime se postupno uvodi učenike u svijet digitalne tehnologije.
U studenom 2018. na on-line natjecanju Dabar sudjelovalo je 22 887 učenika iz 530 škola u 5 kategorija. Naši učenici 5-tih razreda: Nevena Pomper, Ana Lukać, Mija Bataković, Petra Glavač i Josip Poljak su se natjecali u kategoriji KiloDabar. U istoj kategoriji sudjelovalo je 8778 učenika. Objavljeni su rezultati prvih 10% učenika koji su ostvarili broj bodova od 8 do 12. Naši učenici su bili tik do, sa osvojenih 7,48 bodova, čime su ostvarili odličan uspjeh.
Čestitke našim učenicima!
Klaudia Vukman
Završila su školska sportska natjecanja "Zaprešićkog kraja".
U međuvremenu održana su još dva natjecanja:
28.11.2018. natjecale su se naše učenice u nogometu - futsalu. Zauzele su 2. mjesto, ali nismo zadovoljni s rezultatom. Nesretno su izgubile 1:0 nakon velike dominacije čitavu utakmicu i niza neiskorištenih prilika za postizanje gola. Više sreće dugi puta.
5.12. 2018. održana su natjecanja u odbojci za učenike i učenice 7. i 8. razreda. Obje ekipe zauzele su 5. mjesto.
Veselimo se natjecanjima „Zaprešićkog kraja“ i zagrebačke županije u drugom polugodištu.
Sportski pozdrav!
Oliver Faber
Učenici naše škole sa svojim učiteljicama i učiteljima proveli su u došašću humanitarnu akciju „otisak srca“ za djecu u specijalnoj bolnici u Gornjoj Bistri. Nakon dragovoljne akcije, koja je trajala od 7.12.2018. do 14.12.2018. učenici IV.a razreda sa svojom učiteljicom, asistenticom i stručnim suradnicama škole posjetili su djecu u bolnici, kojima su izveli prigodni program za Božić. Naši su učenici i učitelji pokazali puno ljubavi i želje za pomaganjem bolesnoj djeci, zbog čega ih sve pohvaljujemo.
Vama, poštovani roditelji, od srca zahvaljujemo na svesrdnoj pomoći i uključenosti u ovoj i svim školskim humanitarnim akcijama. Jedna je naša bivša učenica rekla: „Ta će bolnica i sve povezano s njome zauvijek ostati u mojem srcu jer ona mi je promijenila život i naučila me pravim vrijednostima.“
Svima želimo blagoslovljen i radostan Božić i sretnu Novu 2019.godinu.
UČENICI TREĆIH RAZREDA U POSJETU NAČELNIKU OPĆINE BISTRA
Dana 13.12. učenici i učiteljice trećih razreda bili su u posjetu načelniku općine Bistra, gospodinu Krešimiru Guliću.
U Dvorani za sastanke dočekali su ih načelnik općine Krešimir Gulić, zamjenik načelnika Danijel Drviš i ravnatelj osnovne škole Bistra Eduard Kovačević.
Nakon uvodnog pozdrava, učenici su imali priliku postaviti načelniku i njegovom zamjeniku pitanja koja su ih zanimala. Učenici su bili jako znatiželjni pa se je tu našlo raznih pitanja- od toga kada će biti dovršena kanalizacija ili nogostup u nekoj ulici, do toga da li je teško biti načelnik i zamjenik načelnika.
Učenicima je bila pripremljena i zakuska na kojoj su se počastili za vrijeme pauze.
Nakon razgovora su krenuli u razgledavanje prostorija općine. Vidjeli su ured načelnika i njegovog zamjenika, Općinsku knjižnicu i prostorije Općinskog vijeća.
Učenicima je bilo jako ugodno i zanimljivo, primijetili su kako je načelnik Gulić imao puno strpljenja za odgovaranje na njihova pitanja.
Nastavljena su natjecanja Zaprešićkog kraja.
1.10.2018. u našoj školi održan je projekt Jumicar – preventivni odgoj djece u cestovnom prometu. Osim teorijskog dijela o sigurnom sudjelovanju u prometu, učenici drugih razreda su prisustvovali radionicama Crvenog križa o osnovama pružanja prve pomoći te radionicama Dobrovoljnog vatrogasnog društva o gašenju požara. Naravno, najzanimljiviji dio bio im je Jumicar prometni poligon, gdje su, kao vozači, učili o prometnim situacijama i pravilima.
Taj ponedjeljak nije bio običan školski dan. Imali smo predavanje o prometnoj kulturi i radionicu o prvoj pomoći. Svi učenici su dobili priliku voziti autiće po poligonu. Bilo je jako zabavno!
V. S., 2.d
U ponedjeljak smo imali zabavnu nastavu. Cijeli dan smo se vani igrali. Svi smo se vozili u autićima. Fotografirali smo se i dobili fotografiju za uspomenu.
J. K., 2.d
Bila sam na Jumicaru i vozila autić. Malo sam se bojala, ali mi je zapravo bilo super. Naučila sam da trebam biti oprezna u prometu. Nadam se da će i druge godine doći Jumicar.
E. K., 2.d
Na Jumicaru mi je bilo lijepo i zabavno. Naučila sam kako se treba ponašati u prometu i tko nam može pomoći ako se nešto dogodi.
D. Š., 2.d
Meni je bilo super kad sam vozila auto, ali me bilo malo strah.
L. I., 2.d
Sve mi je bilo super, od vožnje autića, pregleda vatrogasnog vozila, vatrogasne vježbe, postavljanja zavoja oko ruke. Bio mi je super dan i svašta sam naučio.
J. G., 2.d
Dok smo mali, svi sanjamo o tome kako ćemo jednoga dana voziti auto. Moj san se na trenutak ostvario, zahvaljujući Jumicaru. Najviše mi se svidjelo što sam auto vozila sama. Također mi je bilo uzbudljivo razgledati unutrašnjost vatrogasnog vozila. Bilo je to jako lijepo iskustvo i jedva čekam dan kada ću i ja položiti vozački ispit.
P. M., 2.d
Naučio sam poštivati prometna pravila i pružati prvu pomoć. Prometna pravila poštujem i kao pješak, a sada sam ih poštivao i kao vozač. Naime, svi smo dobili priliku voziti auto.
J. P., 2.d
Meni je bilo najbolje na Jumicaru kad smo se vozili autima i kad smo s vatrogascima razgledavali njihovu opremu. Puno toga smo naučili.
V. P., 2.d
Započela su školska sportska natjecanja Zaprešićkog kraja u novoj školskoj godini. Prvo natjecanje održano je u nogometu-futsal, 3.10.2018. Učenici naše škole 7.i 8.razred, natjecali su se u A skupini. Uvjerljivo sa četiri pobjede, osvojili su prvo mjesto te se plasirali u završnicu natjecanja za pobjednika Zaprešićkog kraja u veljači 2019.godine.
12.10.2018. održano je natjecanje u krosu u kategorijama: peti i šesti razredi, dječaci i djevojčice te sedmi i osmi razredi, dječaci i djevojčice.
U sve četiri kategorije imali smo pojedinačne pobjednike.
Ekipno smo osvojili prvo mjesto u kategoriji dječaka peti i šesti razred, te djevojčica sedmi i osmi razred. Drugo mjesto osvojili smo u kategoriji djevojčica petih i šestih razreda te dječaka sedmi i osmi razred. Ukupno je nastupalo 11 škola Zaprešićkog kraja.
To je još jedan veliki uspjeh i nastavak dominacije naše škole u kros natjecanju Zaprešićkog kraja.
Čestitke učenicima i krećemo s pripremama za županijski kros, koji će se održati 24.10.2018.u OŠ Bedenica.
Sportski pozdrav!
Učenici iz mađarskog Veszprema ponovno u Bistri
Iza nas je šest nezaboravnih dana! Grupa djevojčica iz OŠ Rosza iz Vesprema i njihova učiteljica Agnes Takacs Kirrne došle su u uzvratnu posjetu našoj školi.
Posjeta se odvija u sklopu Međunarodnog projekta „Model Zaprešić“ u koji su uključene škole iz Zaprešića, Brdovca, Šenkovca, Marije Gorice i Bistre, a u svrhu promocije i poticanja važnosti učenja njemačkog jezika u osnovnoj školi.
Tema ovogodišnjeg projekta bio je sport. U OŠ Ante Kovačića održli smo sportski susret kojim smo obilježili Olimpijski dan, a u radnom dijelu izvijestili smo o rezultatima ankete o bavljenju sportom među našim učenicima, a govorilo se i o omiljenim sportovima. Sve to, naravno, na njemačkom! Pohvaljujem naše učenice Lanu, Leu Mariju, Maju i Petru iz 7.a na savjesno odrađenim zadacima i zaista sjajnom predstavljanju naše škole.
Učenici iz Mađarske imali su priliku upoznati dio Lijepe naše ( Plitvice, Opatija...), a najuzbudljiviji dio cijelog boravka bio je tzv. Familientag. U nedjelju su roditelji organizirali posjetu Krapini i Muzeju neandertalaca, a bilo je vremena i za kupanje. Lea je svoju gošću odvela čak do Smiljana i Zadra! Sjajna promocija Hrvatske! Naše obitelji pokazale su se kao izuzetno gostoljubivi domaćini i na tome im veliko HVALA.
Ovogodišnji susret, kao i svi predhodni, pokazali su se kao izvrsni motivacijski faktor za učenje njemačkog jezika, jer kako piše u našoj učionic: ENGLISCH IST EIN MUSS, DEUTSCH IST EIN PLUS!
Marijana Vidaković, prof. njem.jez.
PRVI DAN POČETKA NASTAVNE GODINE 2018.-2019. POČINJE U PONEDJELJAK 03.09.2018. GODINE.
PRIJEM PRVAŠIĆA PREMA SLIJEDEĆEM RASPOREDU:
08:00- U PODRUČNOJ ŠKOLI GORNJA BISTRA
09:00- U MATIČNOJ ŠKOLI POLJANICA
11:00- U PODRUČNOJ ŠKOLI JABLANOVEC
OSTALI RAZREDI
- TREĆI (3.), PETI (5.) I SEDMI (7.) U 07:40 SATI
- DRUGI (2.), ČETVRTI (4.), ŠESTI (6.), I OSMI (8.) U 11:00 SATI
SMJENE POLASKA PRVI TJEDAN
- PRVI (1.), TREĆI (3.), PETI (5.), I SEDMI (7.)- UJUTRO- A RASPORED
- DRUGI (2.), ČETVRTI (4.), ŠESTI (6.), I OSMI (8.)- POPODNE
Uz puno zajedničkog truda kreirali smo časopis pod nazivom "Bistranka", čije je prvo izdanje napokon dočekalo i svoju službenu objavu.
Časopis je produkt predanog rada naših vrijednih učenica 6. i 8. razreda, te njihovog profesora iz informatike - Hrvoja Mučnjaka.
Također bi se zahvalili: ravnatelju Eduardu Kovačeviću, stručnoj službi, svim profesorima na uspješno provedenim projektima tijekom cijele školske godine (2017./2018.), te sjajnim učenicima i učenicama, bez kojih kreiranje časopisa ne bi bilo moguće.
Ovaj časopis realiziran je zahvaljujući složnom timskom radu u pozitivnom okruženju, koje je prisutno na svakom koraku u našoj osnovnoj školi Bistra!
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 152/14 i 7/17 ) i sukladno uvjetima projekta Prsten potpore u okviru Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava UP.03.2.1.03 "Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza III" koji se financira sredstvima Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa "Učinkoviti ljudski potencijali" 2014-2020, OŠ BISTRA, Poljanica Bistranska, Bistranska 30, objavljuje
NATJEČAJ
za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi
CILJ PROJEKTA
Projektom je predviđen odabir, edukacija i zapošljavanje osoba na poslovima pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju radi postizanja boljih obrazovnih postignuća, uspješnije socijalizacije i emocionalnog funkcioniranja učenika.
Više o natječaju pročitajte u dokumentu ispod.
KNJIŽEVNI SUSRET S HRVOJEM KOVAČEVIĆEM
Učenici trećih i četvrtih razreda Osnovne škole Bistra 16. listopada sa svojim učiteljicama sudjelovali su na književnom susretu s dječjim književnikom Hrvojem Kovačevićem. Književni susret održan je u dvorani Kulturnog centra Bistra, a organizirale su ga knjižničarke općinske i školske knjižnice. Književni susret trajao je jedan sat. Učenici su došli organizirano školskim autobusom.
Hrvoje Kovačević je završio studij arhitekture ali nikada nije radio taj posao. Bavio se karikaturom. Na samom početku doznali smo podatke o njegovom rođenju, odrastanju, školovanju i početcima književnoga stvaralaštva. Njegov prvi roman za djecu „Maštalac“ je kasnije preimenovan u „Tajnu ribljeg oka“. Pisac je ispričao djeci čime se sve bavio u životu, kako je odlučio biti pisac i na čemu radi ovih dana. Hrvoje Kovačević napisao je niz knjiga za djecu koje u svom naslovu imaju riječ „tajna“ ( Tajna tužnog psa, Tajna crne kutije, Tajna mačje šape, Tajna zlatnog zuba, Tajna graditelja straha...).
Djeca su pokazala veliki interes za sadržaj romana, a posebno ih je zanimalo zašto većina romana počinje s riječju tajna. Književnik je strpljivo odgovarao na sva njihova pitanja objašnjavajući kako ideje za pisanje dolaze od svakodnevnih događaja iz stvarnog života a koje zatim preoblikuje i proširuje stvarajući priču ili roman. Na kraju je podijelio potpise a učenici su pljeskom zahvalili dragom gostu poželjevši novi književni susret.
Teško je reći je li bilo zanimljivije Hrvojevo pripovijedanje ili dječja pitanja. Čak i na ona koja su se ponovila više puta pisac je svaki put strpljivo ponovno odgovorio. Učenici su bili vrlo motivirani i izvrsno pripremljeni.
Učiteljica Sandra Škrlin
Ravnatelj Osnovne škole Bistra donio je Odluku o raspisivanju pozivnog natječaja za prijevoz učenika u kino, kazalište i terensku nastavu.
Detalje pročitajte OVDJE.
OSNOVNA ŠKOLA BISTRA
OBAVIJEST UČENICIMA KOJI SU OSTVARILI
PRAVO NA BESPLATNE UDŽBENIKE-GRAD ZAPREŠIĆ
Učenici koji su ostvarili pravo na besplatne udžbenike (preko Grada Zaprešića) vraćaju udžbenike u tajništvo Škole u ponedjeljak, 19.06.2017. i u utorak, 20.06.2017. u vremenu od 7-15 sati.
UČENICI NE TREBAJU VRATITI SLIJEDEĆE UDŽBENIKE:
1. razred
MATEMATIKA 1-udžbenik za prvi razred osnovne škole
P KAO POČETNICA-1. dio i P KAO POČETNIKA-2.dio
2. razred
MATEMATIKA 2-udžbenik za drugi razred osnovne škole
3. razred
MATEMATIKA 3-udžbenik za treći razred osnovne škole
4. razred
MATEMATIKA 4-udžbenik za četvrti razred osnovne škole
Obavijesti o podjeli udžbenika za školsku godinu 2017./2018. objavljivat ćemo na mrežnim stranicama Škole.
Tajništvo
OSNOVNA ŠKOLA BISTRA
OBAVIJEST UČENICIMA KOJI SU OSTVARILI
PRAVO NA BESPLATNE UDŽBENIKE-GRAD ZAGREB
Obavještavaju se roditelji i učenici koji su ostvarili pravo na besplatne udžbenike (preko Grada Zagreba) da udžbenike od ove školske godine vrate u tajništvo Škole u srijedu 14.6.2017. i u petak 16.06.2017. u vremenu od 7-11 sati.
Zahtjev za besplatne udžbenike (Obrazac 1.) za učenike s prebivalištem u Gradu Zagrebu za školsku godinu 2017./2018. roditelj predaje u Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport, Ilica 25-osobno ili poštom do 23. lipnja 2017. do 12 sati. Učenici čiji je zahtjev podnesen nakon navedenog roka dobit će udžbenike u drugom krugu podjele udžbenika. Obrazac i ovjereni popis udžbenika možete podići u tajništvu Škole.
Tajnica Škole:
Vjekoslava Špoljar Kurek
Office365 usluga omogućuje suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu. Besplatna je za sve učenike i učitelje jer je potpisan ugovor između našeg Ministarstva, CARNet-a i Microsofta Hrvatska kojim se reguliraju uvjeti korištenja Microsoft Officea-a za učenike i nastavnike srednjih i osnovnih škola u Hrvatskoj. Tim je ugovorom omogućen besplatan Office 365 za škole za učenike i učitelje (instalacija na pet različitih računala i pet mobilnih uređaja). Osim toga, svi spomenuti korisnici dobivaju pristup e-pošti s 50 GB prostora, spremniku u oblacima OneDrive od 1 TB, uporabi društvene mreže Yammer, servisu Lync kojim su omogućene audio i/ili video konferencije i razmjena brzih poruka te alatima Microsoft Office-a u oblaku: Word, Excel, PowerPoint i OneNote. Svim ovim mogućnostima možete pristupiti putem svojega korisničkog računa na CARNet-u.
Priručnik koji je izdan je za sve početnike, učenike, učitelje i nastavnike kao i sve one koji još uvijek nisu pristupili a željeli bi početi koristiti Office 365. Besplatno ga preuzmite na ovom linku.
Adresa na kojoj možete pristupiti usluzi je office365.skole.hr, dok se za pomoć možete uvijek obratiti CARNet-u na e-adresu helpdesk@carnet.hr.
PROJEKT "Osiguranje prehrane djece u osnovnim školama za školsku godinu 2016/2017.
Temeljem primljene obavijesti od strane Zaklade „Hrvatska za djecu“, obaviještavam Vas da se svi podnošeni zahtjevi koji se nisu našli na popisu Krajnjih korisnika projekta koji je poslan školama, mogu javiti Zakladi pisanom zamolbom (prihvatiti će se i rukom pisana zamolba kao i e-mailom upućena zamolba na adresu potpore.fo@zhzd.hr), uz obavezan navod i obrazloženje posebno opravdanih razloga zašto nisu uspjele (dostavili svu potrebnu dokumentaciju). Zamolbe, zajedno s dokaznom dokumentacijom predaju obitelji direktno prema Zakladi, u skladu sa navedenim kriterijima za dokaznu dokumentaciju, s kojima su škole upoznate. Nadalje, za slučaj učenika koji su imali potpunu dokumentaciju, a nisu se pogreškom našli na popisu Krajnjih korisnika, temeljem obavijesti Zaklade, također vrijedi da se moraju obratiti direktno Zakladi sa potrebnom dokumentacijom. Dakle, svi učenici koji nisu na popisu Krajnjih korisnika projekta, mogu se direktno obratiti Zakladi u svrhu dobivanja subvencije školske prehrane zaključno do 30. studenog 2016.
Također, u slučaju da pojedine obitelji, tj. podnositelji zahtjeva koji nisu stekli status Krajnjih korisnika projekta zahtijevaju od Županije povrat predanih zahtjeva i dokazne dokumentacije, na njihov zahtjev one mogu biti vraćene.
Ukoliko podnositelji zahtjeva koji nisu na popisu imaju upite vezane za razloge odbijanja njihove dokumentacije, neka se jave u tajništvo škole, koje će prikupiti upite te ih proslijedi na prethodni mail.
Obavještavamo roditelje učenika kako je Učiteljsko vijeće OŠ Bistra donijelo odluku da se garderobni ormarići mogu kupiti od tvrtke Matmetal Sistem d.o.o. po cijeni od 312,50 kn s PDV-om. Izjava o namjeri kupovine garderobnog/ih ormarića priložena je ovom dokumentu te ju potpisuje svaki roditelj koji ima namjeru kupnje.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Privremeno izmijenjen raspored
zvonjena nalazi se u obavijestima.
Ovaj raspored
se privremeno ne koristi.
PRIJE PODNE |
||
SAT |
VRIJEME SATA |
ODMOR |
1. |
7.40 – 8.25 |
5 ˊ |
2. |
8.30 – 9.15 |
15ˊ |
3. |
9.30 – 10.15 |
10ˊ |
4. |
10.25 – 11.10 |
5ˊ |
5. |
11.15 – 12.00 |
5ˊ |
6. |
12.05 – 12.50 |
10ˊ |
POSLIJE PODNE |
||
SAT |
VRIJEME SATA |
ODMOR |
1. |
13.00 – 13.45 |
5ˊ |
2. |
13.50 – 14.35 |
10ˊ |
3. |
14.45 – 15.30 |
10ˊ |
4. |
15.40 – 16.25 |
5ˊ |
5. |
16.30 – 17.15 |
5ˊ |
6. |
17.20 – 18.05 |
|
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
Knjižnice | ![]() |
![]() |
Časopisi | ![]() |
![]() |
Udžbenici | ![]() |
![]() |
ZANIMLJIVOSTI | ![]() |
![]() |